Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Διάκριση 40 under 40

 

Συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση στον χώρο του επίπλου κουζίνας, πιστώνεται την εξελικτική πορεία της Gruppo Cucine προς την κορυφή.

Με motto το «Design Different», αλλά και την «tailor made» λογική στον σχεδιασμό της κουζίνας, στο επίκεντρο τίθενται όχι μόνο η κατασκευή της, αλλά κυρίως ο χρήστης.

Έχοντας στόχο η κουζίνα να αποτελεί το κέντρο της οικογενειακής ευτυχίας, και επιστρατεύοντας την εικονική πραγματικότητα και το online design, η Gruppo Cucine προσφέρει στους πελάτες μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης εξ’ αποστάσεως.

Ο Γιώργος κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να δημιουργήσει 5 flagship stores και ένα δίκτυο 25 συνεργατών.